پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00009:36 - 1395/02/15

الشرق الاوسط ادعا کرد؛

پیام هشدار آمیز ایران به "مقتدا صدر"

«"ضیا اسدی" رهبر فراکسیون الاحرار در پارلمان عراق در واکنش به انتشار خبر سفر رهبر جریان صدر به ایران اعلام کرد: "در صحت این خبر تردید دارم. این قضیه کمی پیچیده است."»

کارگرآنلاین:  روزنامه الشرق الاوسط ادعا کرد: «"مقتدی صدر" رهبر جریان صدر در پی تظاهرات هواداران خود که شعارهای ضدایرانی سر داده بودند، به ایران سفر کرد تا از تهران عذرخواهی کند.»

 

الشرق الاوسط در ادامه ادعا کرد: «مقتدا صدر لحظه فرود از هواپیما مورد استقبال "علی شمخانی" قرار گرفت که استقبال این مقام بلندپایه این پیام را دارد که تهران همواره صدر را فراموش نکرده و به جایگاهش در عراق اهمیت می دهد.»

 

این روزنامه در ادامه ادعا کرد: « استقبال شمخانی از مقتدا صدر یک پیام هشدار آمیز از سوی ایران به صدر هم بود اینکه تحرکات اخیر او در عراق قواعد و مسلمات سیاسی مربوط به متحدان شیعی ایران را تهدید کرده و لازم به این مسئله توجه داشته باشد.»

 

خاطرنشان می شود که "ضیا اسدی" رهبر فراکسیون الاحرار در پارلمان عراق  در واکنش به انتشار خبر سفر رهبر جریان صدر به  ایران اعلام کرد: "در صحت این خبر تردید دارم. این قضیه کمی پیچیده است. برخی از اقوام و خویشاوندان صدر در ایران و لبنان زندگی می کنند. صدر معمولا به  دیدن آنها می رود."/جام نیوز

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین